Jack eta bere hiru anaia-arrebak Marrowbone izeneko landetxe zaharrean aurrera ateratzeko ahaleginetan ari dira. Ama garaia baino lehen hil zen; kolpe latza izan bazen ere, lauek beren neurrirako babesleku bat sortu dute labirinto-itxurako leku urrun horretan, kanpoko mundutik gordeta eta inongo helduren laguntzarik gabe. Batera jarraitzen dute, amaren azken nahia beterik, baina mehatxatzen dien arriskua ez dago etxe kanpoan. Zarata arraroak eta gertakari ulertezinak Marrowboneko horma zaharrak astintzen hasiko dira, anai-arrebek madarikazio zahar bat atzetik balute bezala. Etxean jarraitzea beste aukerarik gabe, mehatxupean dituen presentzia zitala garaitzeko modua aurkitu beharko dute lau anaia-arrebek.