Charmøren drama psikologiko bizi bat da, Esmail iraniar gazteari buruzkoa. Izan ere, desesperatua dago Danimarkan geratu ahal izateko aukera emango dioten emakumeak ezagutzeko. Denbora agortu ahala, maitemindu, eta berriz aurkituko da bere iraganarekin. Filmak arraza, gizarte-maila eta bizitza hobea lortzeko borrokaren inguruko gaiak jorratzen ditu.