Bere alabaren hilketaren erruduna hilabetez agertu gabe egon ondoren, Mildred Hayesek urrats ausarta egingo du: bere herrira daramaten hiru seinale pintatuko ditu, William Willoughby herriko poliziaburua errespetatuarentzako mezu polemiko batekin. Haren bigarrengoak, Dixon amazulo heldugabe eta indarzaleak, eskua tartean sartzen duenean, okerrera joko du Mildreden eta Ebbingeko polizia-indarren arteko gerrak.