Eguneroko borrokaren errealitate latzak animoa kendu dio lanean gogor diharduen nekazari bati. Erabakita dauka bere semeak baserriaz arduratu behar duela eta bere legatua iraunarazi behar duela. Amak ahal duen guztia egingo du familiaren batasunari eusteko. Hala ere, gero eta beldur handiagoz, aitaren jokabide psikotikoa areagotzen doala ikusiko du semeak. Beste nonbait babesleku bat bilatuko du, baina ezingo dio halabeharrari ihes egin.