Brahim langile-familia batetik datorren komiko arrakastatsu bat da. Azkar lortuko du ospea, baina prezio baten truke: Brahim presiopean dago etengabe, Mourad anaia zaharraren eta Linda neskalagunaren artean. Bata bere managerra da; bestea, bere zuzendari artistikoa. Mundu guztiak itxaropen handiak jarri ditu haren gain: hasi familiatik eta txikitako lagunetara arte. Bere ametsa betetzeko –alegia, bere bigarren ikuskizuna idazteko– eta bere bidea aurkitzeko, anaiarekin duen lotura askatu beharko du Brahimek, baita horretarako prezio handiagoa ordaindu behar badu ere.