Mila pianista gaztea atzerrian audizio bat egiteko prestatzen ari da. Anaiak, Nikik, arreta galarazten dio absurdorako duen talentu desiragabearekin. Aitak, Todor astrofisikoak, ez dirudi seme-alaben kezkei aurre egiteko gai. Familia baten erretratua, elkarrekin igaroko duten azken udan zehar.