Keith, 24 urteko gazte bat, baldintzapeko askatasunean dago espetxean urtebete eman ondoren, eta aitaren etxean bizi da. Baltimoreko bere auzoa gizarte-maila zorrotzetan banatuta dago; bertan, lanaren eta bere bizitzari zentzua emango dion zerbaiten bila dabil Keith. Kanpoko munduak baditu bere arriskuak, baina Keithen etsai handienak bere baitan bizi diren deabruak dira.