Denbora luzea igaro ondoren, Rina bere irlara itzuliko da, Tigreko Delta sakonera. Bere bizitzaren zati handi bat eman zuen han, eta bertan hezi zuen bere semea. Orain bere etxea berreskuratu nahi du, eta berriz elkartu nahi du Facundorekin, hark ere irlatik alde egin baitzuen. Biek, amak eta semeak, guztia aldatu dela deskubrituko dute. Ibaiko makinek dena suntsitu nahi dute. Neskato bat oihanean galdu da. Eta ura gorantz egiten ari da.