Yian haurtzaindegira joaten hasi da, eta askotan eskatzen die bere gurasoei aurreko bizitzan izandako aita-amak aurkitzen laguntzeko. Hala ere, sendagileek eta haren gurasoek mania bat dela uste dute. Bitartean, gurasoak elkarrengandik banantzeko negoziatzen ari dira. Bere ama, Yaji, berekin joango da etxetik; bere aitak, Haoteng-ek, Yianen aitona zaintzeko erabakia hartuko du, hura gaixo dago eta...