Frantziako hegoaldea. Gaur egun. Jeanek, iraganak harrapatutako aktore zahar batek, bere film berria zehaztu gabeko aldi baterako eten dela jakingo du. Lagun zahar bati bisita egiteko baliatuko du aukera, eta etxe abandonatu batean finkatuko da ezkutuan; bertan, beste garai batean, bere bizitzako amodioa bizi ohi zen, Juliette. Lagun talde batek, zinema ikasle batzuek, etxe bera aurkitu eta hurrengo beldur-filma egiteko kokaleku ezin hobea dela erabakiko du. Lehenago edo beranduago, elkar topatuko dute Jeanek eta haurrek.