Paula, 22 urteko ikasle gazte bat, bere aita maitearen hilketaren lekuko izango da. Aita politika-zientzien irakaslea da Medellín hiriko unibertsitate publiko batean. Urrunetik, Paulak hiltzailea ikustea lortuko du hark ziztu bizian motor batean ihes egiten duenean. Gertaera horren ostean lur jota, Paulak eta haren familiak agintarien nagikeria jasan beharko dute. Izan ere, ez dute egingo gertatutakoa argitzeko ahaleginik, eta kasua laster geratuko da artxibatuta eta bertan behera. Eguberria iristean, hilketatik bi hilabetera, ustekabean bere aitaren hiltzaile gaztearekin, Jesúsekin, gurutzatuko da Paula. Zer gertatuko da orduan, mendekua gertagarri ikusten denean? Paulak gizon horrengana gerturatzeko erabakia hartuko du; hasiera batean, erantzunak aurkitzeko sen ia primitiboari jarraikiz, eta, azken batean, norbait erailtzearen muga moral eta etikoa zeharkatu eta aitaren heriotzarengatik mendekua hartzeko.