Marco saskibaloi profesionaleko talde bateko bigarren entrenatzailea da. Epai judizial baten ondoren, saskibaloi-talde berezi bat entrenatu beharko du: desgaitasun intelektuala duten pertsonek osatutako talde bat. Marcorentzat berarentzat ere harrigarria gertatuko da abentura horretan bera izatea ikastuna: talde horretan bizitzeko gogoa da nagusi eta benetan garrantzia duten gauzak hartzen dira kontuan.