Dokumental honek Campeones filmeko protagonisten benetako istorioak kontatzen ditu. Bidaia emozionala, guztiok gure bizitzan dugun errealitate ezezagun batera; hau da, eurak kontuan hartzen ez dituen mundu batean bizi diren eta irakasteko asko duten pertsona batzuena.