Duela hamasei urte, Turkiako mendietako bost emakume nekazarik antzezlan bat sortu zuten, The Play, euren bizitzen historia taularatzeko. Antzezlan horrek bizitza aldatu zien. Oraingoan, Shakespeareren King Lear egokitzapenarekin ekingo diote bideari, hautsez betetako bide harriskutsuetan zehar, urik ere iristen ez den mendialdeko herri urrunenetaraino joateko asmoz. Bideean, haien bizitzak Lear Erregearen munduarekin bat egingo dute, antzezlaneko "ongia eta gaizkia", "gaztetasuna eta zahartasuna", "txirotasuna eta aberastasuna", "zintzotasuna eta lizunkeria"ri lotuta geratuz.