Baziren behin baso eta larre eder batzuk, eta bertan izaki guztiak bizi ziren zoriontsu eta harmonian. Orain lehortea iritsi da. Bertako animaliek luze daramate gosez eta egarriz hiltzen. Zer edo zer egin behar da, egoera horri amaiera emateko irtenbide bat bilatu behar da. Dortoka bat buruan, altxor baten bila aterako dira, bizi duten egoera larria konponduko duelakoan. Bidaiaren etapa bakoitza abentura berri bat izango da animalia talde honentzat.