Maya erle gogotsuak Buzztropoliseko enperatrizarekin hanka sartzen duenean, intsektu erreboltarien talde batekin elkartu beharko du Eztiaren Jolasetan parte hartu eta, horrela, bere Erregina eta bere erlauntzeko kideak salbatzeko.