Richard txolarrea zikoina familia batek adoptatu eta hezi du, eta haietako bat dela sinetsita dago. Baina arazoak sortuko dira zikoinak, hegazti migratzaileak direnez, Afrikarantz abiatzen direnean negua ematera. Richardek ere haiekin abiatu nahi du, eta Europa osoan zehar autostop egiten hasiko da, autobusez, trenez nahiz itsasontziz, hontza xelebre batekin eta disko-musika abesten duen perikito dibertigarri batekin, bere zikoina familiari haietako bat dela frogatu nahian.