Gerraosteko Erroman, Antonio langabeak kartelak jartzeko lan erraz bat aurkituko du. Baldintza bakarra dago: bizikleta eduki behar du. Beraz, ozta-ozta lortuko du bat erostea, baina lehenengo lanegunean lapurtu egingo diote. Horrela hasiko da Antonioren abentura osoa, bere seme Brunorekin batera bizikleta berreskuratzeko. Bitartean emaztea, María, etxean zain dago beste haurrarekin. Etsian, Antonio bizikleta bat lapurtzen saiatuko da, baina poliziak atxilotu egingo du.