Carmen adin ertaineko malagar katoliko eta apostolikoa da, eta bere bizitzako ametsa betetzear da: bere kofradiako presidentea izatea. Hala izanez gero, lehenengo aldiz lortuko luke emakume batek ohore hori. Baina, azkenean, Carmenen arerio handiena aukeratuko dute kofradiako kideek: Ignacio izeneko gizon bat. Carmenentzat are gehiago korapilatuko da guztia Aste Santuko prozesioaren egunean, halako saltsa batean sartu eta inguruko emakumeen laguntzaz soilik atera ahal izango denean hartatik.