Mónicak, 47 urteko dantzari batek, dei bat jasoko du Espainiatik: aita oso gaixo du. Hogei urteren ostean bere jaioterrira itzuli beharko du, Burgoseko herrixka urrun batera. Iristean, aita jadanik hil da. Urte hauetan guztietan ia-ia ez du hitz egin amarekin eta, orain, familiaren etxea saltzeko laguntza eskatuko dio hark. Iritsi da negua. Betiereko isiltasuna, muturreko hotza eta familiari aurre egin behar izatea proba latzak izango dira Mónicarentzat, eta hobekien ezagutzen duen horretan bilatuko du babesa: dantzan. Filmak dantza, dokumentala eta egile-zinema uztartzen ditu, familiarteko loturei eta emakumezkoen unibertsoko harremanei buruzko kontakizun berezia eraikitzeko.