50eko hamarkadaren amaieran, bere amets handienetako bat gauzatzeko erabakia hartuko du Florence Greenek: Londresetik joan, eta Britainia Handiko kostaldean liburu-denda txiki bat irekiko du. Baina, hark uste ez bezala, herriko biztanleengan orotariko erreakzioak piztuko ditu erabaki horrek.