Albak hamabi urte ditu eta heriotzaren alderdi ezezagun, misteriotsu eta liluragarria ezagutu nahi du. Bere lagun onenarekin, Samuelekin, bertan behera utzitako etxeetan sartu, suntsitutako herriak igaro, eta bestelako mundu paralelo bat ezkutatzen duten mendi batzuetan barrenduko da. Abiaburuan inozentzia duen bidaia bat, bizitzaren eta heriotzaren arteko borrokaren misterioa aurkitzeko helburuarekin.