Lucía abeslari arrakastatsua izan zen berau gorenera eta ospera eraman zuen bikotea banatu arte; ondoren, apur bat bazter geratu zen industrian. Orain bizimodu egonkorragoa darama, ezkonduta eta bi seme-alabekin, ikuskizunen mundutik erretiratuta. Baina gaztetako maitale bat kontzertu-bira txikia egitekotan da, Espainiako zenbait hiritan zehar, eta Lucíak berriz errepidera ateratzeko aitzakia gisa baliatuko ditu plan horiek. Berrogei urte betetzear daudela, aurre egin beharko diote beren bizitzako idealei uko egitearen prezio intimoari.