Olivia, Eloy, Guille eta Anna Berlinera joango dira beren lagun Comasi sorpresa emateko, 35 urte beteko baititu. Hark ez die espero bezalako abegia egingo, eta asteburuan zehar agerian geratuko dira haren kontraesanak eta proban jarriko da haien arteko adiskidetasuna. Elkarrekin, denborak eta distantziak dena alda dezakeela jabetuko dira.