Fotogramas aldizkariaren 70. urteurrena Espainiako zinemagintzan barrenako bidaia sentimental gisa formulatu da, zinema egiten, idazten eta kontsumitzen duen jendea ordezkatzen duen ahots-mosaikoaren bidez. Fotogramas aldizkariko irakurleei egindako omenaldi gisa aurkezten da dokumentala, eta Espainiako zinemagintzako eragile nagusiak izango ditu horretarako bide, aldizkariaren historia osoan erredakzioak jasotako gutun adierazgarrienak irakurriko baitituzte kameraren aurrean.