Lau bikote afaltzeko elkartuko dira ilargi-eklipseko gau batean. Adiskidetasunez eta barrez betetako gau bat, bat-batean ideia hau bururatu arte: zergatik ez egin zer edo zer desberdina? Zer gertatuko litzateke guztiek mahai gainean utziko balituzte mugikorrak, guztien eskueran? Bizitza osoak, denek bat-batean partekatuak… Jolas xaloa edo proposamen arriskutsua? Jasan ahal izango dute lagunek halako egiazkotasun-maila, aldi baterako soilik izanik ere?