1970eko hamarkadaren erdialdean, gizon ezezagun bat iritsiko da hiri txiki lasai batera. Jatetxe batean, eta arrazoi nabarmenik gabe, Claudio abokatu ezagunari joka hasiko zaio. Herritarrek abokatua babestuz, ezezaguna umiliatu eta hiritik kanporatuko dute. Etxera bidean, Claudiok eta emazteak gizon ezagunarekin topo egingo dute. Gizonak mendeku hartu nahi du. Orduan, abokatuak heriotzaren, sekretuen eta isiluneen bideari ekingo dio, eta ez du atzera bueltarik izango.