Guerrero anaiek hamarkadaz kontrolatu dute drogaren fluxua, penintsulatik Europara. Orain, euren historiako une garrantzitsuenetako bati egin behar diote aurre. Anaia nagusia, Daniel, espetxetik aterako da hamabost urteren ondoren, familian zuen lekua berriz betetzeko gogoz. Danielek atzean utzitako mundua ez da existitzen jadanik. Aita, Abraham, gaixo dago; anaietako bat, Clemente, desagertu egin da, eta orain erdiko anaiak, Tomásek, kontrolatzen du familiaren negozioa. Guerrero anaien etsai okerrena etxean aurkituko dute, euren baitan. Aitak txakur saldo baten gisan borrokatzeko hezi zituen, bitartekoak axola gabe eta moralezko mugarik gabe, Erraldoi gisa. Anaien arteko gerra azkeneraino iritsiko da. Movistar+ kateko telesail berriaren lehenengo bi kapituluen aurkezpena.