Jiang Meng duela 19 urte jaio zen, Nanjingen, VACTERL sindromearekin. Gurasoek abandonatu egin zuten. Bere harrera-amak eta Wang zuzendariak lagunduta, ospitale batean garbitzaile dabil Jiang. Egun batean, ospitalera jaioberri batekin iritsi den gizon batekin topo egingo du Jiangek. Haurtxoa VACTERL sindromea duen neskatxa bat dela jakingo du, eta aitak alaba ez tratatzea erabaki duela.