Tinder. Emakume bat gizon bila. Gizon bat emakume bila. Oso erraza izango litzateke guztia, emakumea Isralen egongo ez balitz, eta gertuko gizonak Zisjordanian egongo ez balira. Ines Moldavsky israeldar zuzendaria legez debekatuta dituen gizonak ezagutzekotan da. Zisjordanian sartzeko muga zeharkatu, eta eremu fisiko ezezagun hori esperimentatuko du. Elkarrizketak telefono-dei birtualetan eta bilera errealetan gauzatzen dira. Indarkeriaren oihartzuna – mugak bortxatu nahian.