Sophia Antipolis: teknopolis bat Frantziako Rivieran, ametsak gauzatu beharko liratekeen leku batean. Baina, gainazalaren azpian, zelatan dira beldurra eta etsipena. Eguzki faltsu baten pean, bost bizitzak emakume gazte baten istorio asaldagarria planifikatuko dute: Sophiarena.