El Manguito Sierra Maestrako baso urrunetan dagoen herrixka txiki bat da, Kuban. Hamabi pertsona bizi dira han, kanpoko mundutik isolatuta, argindarrik gabe eta gidatzeko errepiderik gabe: Idael, familia-burua; haren emaztea, Nelcis; eta haien seme-alabak, lagunak eta anaia-arrebak. Filmak familiaren eguneroko bizitza erakutsiko digu. Mundu ezezagun batean sartuko ditu ikusleak, eta agerian utziko du Kuban zenbateraino dagoen finkatuta sistema sozialista oraindik ere.