Lagun-talde bat urtero doa leku urrun eta isolatu batera elkarren adiskidetasuna ospatzera. Orain, 36. aldiz iritsiko dira bertara, baina aurtengo urtea bestelakoa izango da. Stañak minbiziaren aurkako borroka galdu zuen eta lehenengo aldiz bost lagun besterik ez dira izango. Udaberrian, loretan den naturaren erdian, euren eskuz arkume bat hil eta Stañaren oroitzapenez edango dute.