Tati 16 urteko neska alaia eta bizkorra da, eta bere momenturik zoriontsuenak sare sozialetan partekatzea gustatzen zaio. Eskolako lagunekin asteburuan bidaiatzeko irriketan da. Ziur dago Renet eskolakide misteriotsua hobeto ezagutzeko aukera ona izan daitekeela. Reneten familian ez dute gauzei buruz hitz egiteko ohiturarik, nahikoa dute iradokizunak egitearekin, baita isilean ere. Uneotan, Reneten amak alde egin zuela eta haren senar ohia, David, semearen zaintzaz arduratzen utzi zuela gordetzen dute aitak eta Renetek isilpean. David irakaslea da, Tatik eta Renetek ikasten duten eskola berean hain zuen. Eskolan, puri-purian da ikasleen artean partekatutako bideo bat, eta egoera konprometituan erakusten du neskatoa.