2000. urtea da, eta milurtekoaren aldaketan, Joan Stanley erretiroaz gozatzen ari da bizitegi-auzo batean. Haren bizitza lasaia bat-batean aldrebestuko da MI5ek atxilotu egiten duenean, Errusia komunistari informazioa ematea leporatuta. 1938. urtera goaz; Joan Cambridgeko fisika-ikasle bat da, eta Leo Galich komunista gaztearekin maiteminduko da. Haren bitartez, mundua bestela ikusten hasiko da. Bigarren Mundu Gerran, ikerketa nuklearrerako sekretu handiko instalazio batzuetan lanean ari dela, mundua suntsitua izateko zorian dagoela ondorioztatuko du Joanek. Ezinezko galdera bati aurre egitean –zer prezio ordainduko zenuke bakearengatik?–, Joanek aukeratu egin beharko du: bere herrialdea eta maite duen jendea traizionatu edo salbatu.