9177. urtean, mila urte gorabehera –ez baitago zertan busti txikikeria horiek zehazten– Ordezkapen Eraikin batera eta kosmoseko langabe eta gosedun guztiak barnean hartzen dituzten aldiri zikinetara murriztu da mundu osoa –eta egile batzuen arabera, baita unibertsoa ere–. Koitadu horien guztien artean, José Maríak erabakiko du bestelako mundu bat posible dela, zailtasun guztiak gaindituta eta prestatzen duen limoi-edari gozo-gozoa Ordezkapen Eraikinean salduz.