Isra eta Cheíto bi anaia ijito dira: Isra drogak trafikatzeagatik espetxeratu zuten eta Cheíto itsas armadako infanterian sartu zen. Isra espetxetik atera eta Cheíto misio luze batetik itzultzen denean, San Fernandoko irlara itzuliko dira. Bi anaiak berriz elkartzeak gogora ekarriko ditu aitaren heriotza bortitzaren oroitzapenak, ia-ia haur zirenean. Hamabi urte igaro dira Lacuestaren La leyenda del tiempo filmetik, Isra eta Cheíto nerabe zirenean. Orain, Isra San Fernandora itzuliko da bere emazte eta alabak berreskuratzeko. Baina nola lortuko du Espainiako langabezia-tasa handiena duen lekuan aurrera ateratzea? Erredentzioa bilatzeak, euren bizitzak ordenatzeko eta elkarrekin bakeak egiteko beharrak, berriz ere batuko ditu Isra eta Cheíto.