Pedro eta Lucrecia Brasilera doaz bidaia batean euren seme-alaba nerabeekin. Banantzeko erabakia hartu dute duela gutxi, baina oporrak elkarrekin pasatzeko planari eutsi diote. Marco opor-etxea alokatu dien mutil brasildarra da, eta Larissa, haren neska ohia. Pedro eta Lucreciaren lagun bihurtuko dira biak. Hondartzetan, olatu, karaoke eta uretako ibilaldien artean, erromantze gurutzatuak sortuko dira, eta erakarpenak bi bikoteen seme-alabak ere zipriztinduko ditu. Gurasoek eta seme-alabek ongi pasatuko dute eta "alaitasun brasildarra" praktikatuko dute. Sanba infinitu batek turistak lozorrotik esnatuko ditu, eta pixkanaka elkarrengandik bereiziko dira pasioari bide emateko, eta ustekabean norberaren bertsio askeagoak aztertzeko.