Qiao bertako mafioso Binekin maiteminduta dago. Etsai taldeen arteko borroka batean, pistola batekin tiro egingo du hura babesteko. Qiaori bost urteko espetxe-zigorra jarriko diote leialtasun-ekintza horrengatik. Espetxetik atera eta gero, Binen bila joango da, harremana utzitako lekuan berriz hasteko asmoz. Maitasun, traizio eta leialtasun istorio bat Txinako bazter auzoetan.