Anabelek filantropiari eskaini dio bizitza, senarraren karrera diplomatikoaren babespean. Bere burua interesik gabe besteei eskaintzeak izen ona ekarri dio eta bere lagunartean erreferente bihurtu da erakunde humanitarioentzako dohaintzak lortzeko. Hain justu, ongintzako afari horietako batean bere iraganari aurre egin beharko dio, catering-zerbitzarietako bat bere alaba Chiara dela jabetuko baita. Zortzi urte zituenean abandonatu zuen, eta hogeita hamabost urtetan ez du berriz ikusi. Baina ez da halabeharra izan; Chiara horren bila joan da. Hamar egunetan hogeita hamabost urte berreskuratzeko bide nekezari ekingo diote amak eta alabak, bakarrik, iraganerantz. Edo hori uste du Anabelek. Izan ere, Chiarak ezkutuko asmo bat du bidaia horretarako. Eta zein den jakitean, bere bizitzako erabaki zailenari egin beharko dio aurre Anabelek, eta ez da inoiz gehiago berdina izango.