2029an, Ipar eta Hego Koreako gobernuek herrialdea batzeko bost urteko plana iragarri eta gero, munduko nazio boteretsuenek ezarritako zehapenek ekonomia hondatu eta kaos garai ikaragarria ekarriko dute. Sekta izeneko talde terrorista armatua agertzen denean gobernuari eta batasunari aurka egin nahian, presidenteak Unitate Berezi izeneko polizia-dibisio berria sortuko du, eta botere politiko nabarmena bilduko du. Hala ere, Segurtasun Publiko inteligentzia-zerbitzua, bere eragina murrizten dela ikusirik, azpikeriatan hasiko da Unitate Berezia suntsitzeko. Bi erakunde ultra boteretsuen arteko gatazkaren erdian, Unitate Berezian "Otso Brigada" sekretua eratzen ari delako zurrumurruak agertuko dira. Giza arma horiei otso esaten zaie, "Illang" (Otso Brigada).