Angeloren historia dugu hau: XVIII. mendean jaiotako afrikarra bera, 10 urte zituenean Europara ekarri zuten. Noblezia ilustratuaren gortean mirabe bihurtuta, gai izango da bere bestelakotasuna erabiltzeko eta, hala, goi-gizarteko kideen gonbidatu estimatu eta atrakzio bihurtzeko. Enperadorearen hurko dela, Magdalena neskame gaztearekin ezkontzeko erabakia hartuko du hartaz maitemindu eta gero. Hala eginik, gortearen arbuioa jasango du Angelok ezinbestean. Bere prestigioaren gorenean, ohartuko da bere bestelakotasuna ez dela inoiz ezeztatuko. Ez du inoiz jakingo zer den bizitza normala, beti izango da arrotz. Benetako gertakarietan oinarrituta.