Txilen alemaniar erlijio-fanatikoen sekta batetik ihes egin ondoren, etxetzar batean babestuko da María gaztea. Han bi txerrik, bertako bi biztanle bakarrek, egingo diote abegi. Amets batean bezala, etxeko unibertsoak Maríaren sentimenduei erantzungo die. Astiro, animaliak gizaki bihurtuko dira, eta etxea amesgaiztoko mundu. Colonia Dignidad-en kasua harturik oinarri, sektaren buruak bere jarraitzaileak doktrinatzeko egindako maitagarri-ipuin bat itxuratzen du La casa lobo filmak.