Bikote bitxi batek XVIII. mendearen amaieran bizitako abenturen historia: batetik, jatorri misteriotsuko umezurtz txikia; bestetik, jatorri ezezaguneko italiar erizain gaztea. Haien arrastoak Erromatik Parisera, Lisboatik Londresera, Parmatik Veneziara eramango gaitu. Haiekin batera, Vatikanoaren intriga ilunak, zorigaiztoko pasioaren ziztadak, duelu lazgarri bat, Versailleseko gorteko txantxak eta Frantziako Iraultzaren asaldurak esploratuko ditugu; bitartean, itzaletan, ezkutuko arrazoiak tarteko, atzetik segika izango dituzte itxura susmagarriko kalabriar bat eta kardinal asaldagarri bat.