Spike Leek zuzendu du istorio hau, 70ko hamarkadan arrazista erradikalaren plantak egin zituen lankide baten laguntzaz Ku Klux Klanen kupulan infiltratzea lortu zuen lehenengo polizia afroamerikarrari buruzkoa.