Ruthek neurozientzietako ikerketa-laborategi batean egiten du lan, haren kristau-familia muturreko tradizionalista eta kontserbadorea izan arren. Bat-batean bere iraganarekin aurrez aurre aurkituko du bere burua, bere aspaldiko maitalea, hogei urtez espetxean desagertuta egon ondoren, berriz ere agertzen denean eta auzitan jartzen dituenean haren sentimenduak, bizitza eta, laster, fedea.