Stella Espainian bizi den argentinar etorkina da. Alboko esklerosi amiotrofikoa (AEA) dauka eta etengabeko zainketak behar ditu. Pacok, haren aspaldiko bikotekideak, mugitzen, jaten eta komunikatzen laguntzen dio. Stellaren alaba, Valeria, noizean behin etortzen da bisitan eta, bere amaren ageriko narriadurak nahigabetuta, ihesbide bat aurkituko du parrandan. Babes ofizialeko etxebizitza bat lortzeko aukerari buruzko erantzuna jasotzeko zain daude, eta umorea eta maitasuna baliatuz saiatuko dira egoerari aurre egiten. Benetako familia bat, benetako istorio bat interpretatuz.