Madril, 1961. Ana Mari neskazaharra, herrena, frankista eta Sección Femeninako irakaslea da. Francoren aginduz, Ava Gardnerren etxera zerbitzatzera joateko mandatua jasotzen du, hura espiatzeko helburuarekin. Horretarako, Manolorekin ezkonduta dagoelako itxurak egin behar ditu; Manolo aktore amerikarraren txofer bihurtuko den bizinahi bat dugu. Movistar+eko telesail osoaren estreinaldia.