Gobernuak legez kanpoko drogei aurka egiteko hartu dituen neurri zorrotzen esparruan, Manilako droga-jauntxo nagusietako bat, Abel, atxilotzeko operazio bat egingo du poliziak, SWAT taldea buruan. Informazioa Espino poliziak eta haren isilmandatari Elijahk, droga-saltzaile kaskar batek, emango dute. SWATen eta Abelen gizonen artean borroka bortitza piztuko da txabola-auzo batean. Ikertzaileak gertakarien eszenan sartu aurretik, Espinok eta Elijahk Abelen motxila lapurtu eta bertatik ihes egingo dute diru eta metanfetaminekin. Bizirauteko ekintza batentzat, eta korrupziozkoa bestearentzat; haren ondorioz, gertakari sorta arriskutsua jarriko da abian eta prozesu horretan euren izena, familia eta bizitzak jokatuko dituzte biek.