Herri batean alkategaia erail dute. Ministerio publikoaren ikerketan susmagarri nagusia eskualdeko jauntxoa da, Rosauro Castro. Tiroketa batean, Rosauroren seme txikiak bizitza galduko du. Rosaurok mendekua hartu nahi du, baina udal presidenteak, bere konpaiak, ez dio utziko.